cv

اشتراک‌گذاری

رزومه خیلی چیز مهمیه! به قول یکی از این سایت های کاریابی یه رزومه حرفه ای میتونه آینده شغلی شما رو تغییر بده! توی گوگل ساخت رزومه رو سرچ کردم و توی اولین نتیجه به سایت cvbuilder.me رسیدم. در نگاه اول خیلی حرفه ای و باحال به نظر اومد و با خودم گفتم بذار تستش کنم ببینمش چجوریه.

این سایت به شدت UI و UX جذابی داره و همینطوری که مراحل رو پیش میبردم یهو به ذهنم رسید احتمالا تو مرحله آخر میگه هزینه ساخت رزومه شما فلان قدر شده و کلا سرویسش پولیه! اما در کمال تعجب دیدم بیشتر امکاناتش رایگانه و واقعا تعجب کردم! سرویس به این خوبی و رایگان؟!

از ویژگی های باحال دیگه‌ی این سایت علاوه بر سادگی کار با سایت، قالب های فوق العاده برای رزومه‌ها بود که واقعا جذاب بودند و من عاشقشون شدم :))

مطمئنا شما هم یک روزی به ساخت روزمه نیاز پیدا میکنید پس همین الان به این سایت سر بزنین و این سرویس فوق العاده رو یه امتحانی بکنید و آدرسش رو هم حتما یه جایی ذخیره کنید یا اصلا بوک مارکش کنین در مرورگرتون.

امیدوارم معرفی این سایت براتون مفید بوده باشه و بتونید به خوبی از این سایت استفاده کنید. حتما این سایت رو به دوستاتون هم معرفی کنید 💙 .

ساخت آنلاین رزومه

دیدگاهتان را بنویسید